KLUCZOWE LICZBY
Netto od ludzkiej strony!
Projekt i wdrożenie strony internetowej.
Właściciel sieci sklepów Netto zlecił nam projekt i wdrożenie strony internetowej www.kariera.netto.pl w ramach zakrojonej na szeroką skalę kampanii employer brandingowej o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, której bohaterami byli pracownicy Netto.
WYZWANIE
- Stworzenie strony, która będzie spójna z całą komunikacją wizualną marki, określoną odgórnie przez centralę firmy w Danii.
- Spójność z pozostałymi kanałami komunikacji, w których prowadzona była kampania employer brandingowa.
- Wzmocnienie wizerunku Netto Polska jako odpowiedzialnego i przyjaznego pracodawcy.
- Przekazanie w prosty i czytelny sposób dużej ilości wiedzy, dotyczącej samego procesu rekrutacji, struktury działów w firmie Netto oraz benefitów, jakie pracodawca oferuje swoim pracownikom.
CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE KARIERA.NETTO.PL?
Na stronie internetowej znajdują się wszystkie informacje dla kandydatów do pracy w sieci Netto w Polsce – także w języku ukraińskim. Potencjalny kandydat, zanim jeszcze aplikuje na dane stanowisko, może się dowiedzieć, jak wygląda praca w Netto, jakimi wartościami kieruje się pracodawca, na jakie korzyści i benefity może liczyć, czym zajmują się poszczególne działy i co czeka go w nowej pracy.
Witryna jest prosta i przejrzysta, utrzymana w takiej samej stylistyce jak pozostałe materiały promocyjno-reklamowymi Netto w Polsce. Mieliśmy tu o tyle ułatwione zadanie, że przez kilka lat współpracowaliśmy z duńską siecią m.in. w zakresie bieżącej obsługi reklamowej (cotygodniowe gazetki promocyjne w sklepach, materiały POS, outdoor itp.).
KLIENT
Netto Polska to firma o skandynawskim rodowodzie, należąca do duńskiego koncernu Salling Group. W Polsce obecna w Polsce od 1995 r., obecnie posiada ok. 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, co czyni ją jednym z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju (trzecie miejsce na polskim rynku dyskontów). W Netto Polska zatrudnienie znalazło ok. 10 tys. ludzi, zaś asortyment dostępny w sklepach sieci składa się w 95% z produktów od polskich dostawców – w sklepach Netto klienci mogą znaleźć stoiska z pieczywem oraz mięsem i wędlinami lokalnych firm. A wszystko to pod hasłem „Zakupy w skandynawskim stylu”.
Oprócz charakterystycznej, żółto-czarnej kolorystyki, klienci Netto w Polsce kojarzą tę sieć z rozpoznawalną maskotką firmy, którą jest terier szkocki o imieniu Scottie.
Potrzebujesz podobnej strony internetowej?
Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)
TARGET
Odbiorcami strony www.kariera.netto.pl są osoby poszukujące pracy i potencjalni kandydaci na różne stanowiska (nie tylko w sklepach) w strukturze firmy Netto Polska. Dzięki ukraińskiej wersji językowej strony, szanse na zatrudnienie mają także osoby z ogarniętej wojną Ukrainy.
REALIZACJA KROK PO KROKU
- Prace standardowo rozpoczęliśmy od serii spotkań z klientem i szczegółowego briefu – na temat oczekiwań wobec strony internetowej i jej miejsca w całej kampanii.
- Następnie przygotowaliśmy makietę strony ze szczegółowym planem modułów i informacji, aby potem przejść do stworzenia projektu graficznego, spójnego z firmową identyfikacją wizualną Netto.
- Po akceptacji projektu wdrożyliśmy i zoptymalizowaliśmy stronę, przeprowadzając na koniec szczegółowe testy funkcjonalności.
- Równolegle z pracami nad stroną realizowaliśmy także inne elementy kampanii employer brandingowej, obejmujące: stworzenie strategii, zakup mediów, kampanię outdoorową, spoty wizerunkowe, artykuły sponsorowane w prasie codziennej oraz drukowane materiały promocyjne.
TECHNIKALIA
- Strona oparta na silniku WordPress.
- Zaprojektowana przez Yellow Crocodiles CODE na podstawie strony „matki” – www.netto.pl
- Znajdujące się na stronie zdjęcia wykonane w trakcie dedykowanych sesji fotograficznych w biurze, magazynie i sklepach sieci Netto.
EFEKTY PRAC
Zaprojektowana i wdrożona przez nas strona dotarła do szerokiego grona odbiorców, stając się kompendium wiedzy na temat warunków pracy w Netto, możliwości rozwoju pracowników, komunikacji w firmie oraz etapów rekrutacji. Potencjalni kandydaci do pracy znaleźli w jednym miejscu wszystkie interesujące ich informacje.
Trwająca kilka miesięcy kampania spotkała się z dużym odzewem i została na tyle dobrze przyjęta, że klient powierzył nam stałą obsługę Działu HR Netto Polska, czego wynikiem jest portfolio spójnych graficznie materiałów adresowanych do pracowników spółki (ebooki, ulotki, instrukcje, infografiki, animacje), które mają ułatwić im codzienną pracę.
ZOBACZ INNE REALIZACJE
KONTAKT
Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami