KLUCZOWE LICZBY
Dopie(sz)czone na maksa
Odświeżenie projektu istniejącej strony internetowej i jego wdrożenie.
Firma Leks 2AB zajmująca się produkcją wyjątkowego pieczywa z pradawnej odmiany pszenicy 2AB powierzyła nam odświeżenie projektu witryny internetowej www.pradawnapszenica.pl, której towarzyszyła również kampania, mająca na celu zaistnienie marki w mediach społecznościowych.
WYZWANIE
- Słaba rozpoznawalność marki pieczywa Leks 2AB, która do tej pory była dostępna tylko w sieci sklepów Biedronka, okazała się dla nas wyzwaniem, którym zajęliśmy się od A do Z.
- Podjęcie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki wśród konsumentów, a co za tym idzie – także odświeżenie projektu istniejącej strony internetowej.
- Uspójnienie wszystkich kanałów komunikacji, zgodnie z wypracowanym nowym key visualem, a także stworzenie nowego, bardziej rozpoznawalnego wizerunku marki.
CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE PRADAWNAPSZENICA.PL?
Na stronie internetowej można znaleźć kompendium wiedzy o produktach wytworzonych z pradawnej odmiany pszenicy 2AB, a także o samym rodzaju tego ziarna, które nie było na tyle popularne i znane konsumentom. A trzeba przyznać, że ma wiele zalet!
Oprócz tego na stronie znajdziemy także galerię prac konkursowych, która została stworzona na potrzeby konkursu konsumenckiego prowadzonego w mediach społecznościowych. Do strony dodaliśmy treści w postaci bloga, gdzie konsumenci mogą dowiedzieć się wielu ciekawostek na tematy żywieniowe lub związane z właściwościami pieczywa z pradawnej pszenicy 2AB. Witryna połączona jest z profilami marki na Facebooku oraz Instagramie, dzięki czemu klienci mogą być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie.
KLIENT
Za marką Leks 2AB stoi firma Leks z siedzibą w Sulęcinie – jeden z największych producentów pieczywa, ciast i wyrobów półcukierniczych w Polsce (ok. 300 rodzajów asortymentu), z ponad 30-letnim stażem. Firma posiada trzy nowoczesne, stale modernizowane zakłady produkcyjne w Sulęcinie, Gorzowie Wielkopolskim i Tarnowie Byckim.
Najwyższe standardy jakości, potwierdzone niezbędnymi świadectwami i certyfikatami (m.in. pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka czy Monash University – Low FOODMAP Certified), wykwalifikowana kadra, nowoczesna flota transportowa i nacisk na nieustanny rozwój – to wszystko sprawia, że firma Leks jest jednym najbardziej liczących się graczy na rynku w swojej branży.
Potrzebujesz podobnej strony internetowej?
Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)
TARGET
Projekt adresowany jest przede wszystkim do konsumentów, którym zależy na dobrej jakości produktach spożywczych, a zwłaszcza pieczywie, które jest jednym z częściej spożywanych pokarmów. Do klientów, którzy chcieliby spróbować czegoś nowego, a do tej pory nawet mogli nie wiedzieć o istnieniu tego typu produktów – dzięki odświeżeniu wizerunku w końcu marka stała się bardziej rozpoznawalna wśród innych produktów tego rodzaju. I w końcu do osób, które na co dzień zmagają się z takimi problemami, jak dyskomfort trawienny i zespół jelita drażliwego.
REALIZACJA KROK PO KROKU
Przygotowanie rewitalizacji strony zaczęliśmy od audytu i przygotowania makiety, na której przedstawiliśmy nowe ułożenie elementów kluczowych dla marki.
Tym razem postawiliśmy nie na one page (ze względu na dużą liczbę informacji zawartych na stronie), a na landing page, na którym poszczególne zakładki mają odpowiednią ilość miejsca na ważne informacje.
Następnie zaprojektowaliśmy wszystkie zakładki od nowa, w taki sposób, aby komunikacja marki była na wszystkich płaszczyznach spójna – od logo, aż po kolorystykę tła.
We współpracy z klientem zmodyfikowaliśmy nieco treści na stronie i po akceptacji przystąpiliśmy do wdrożenia witryny, jej testów i optymalizacji.
Równolegle z pracami nad stroną www, prowadziliśmy zakrojoną na szeroką skalę kampanię marketingową w mediach społecznościowych marki Lesk 2AB.
TECHNIKALIA
- Stworzenie na potrzeby strony customowego modułu konkursowego, opartego w całości na Contact Form 7, który umożliwiał zapisywanie własnych prac konkursowych, weryfikację prac oraz przyznawanie nagród zwycięzcom.
- Sesja zdjęciowa produktów, wykorzystana na potrzeby opracowania projektu graficznego strony internetowej.
- Wymyślenie brand hero marki Leks 2AB – pradawnego piekarza Leksymira, który był przewodnikiem po świecie pieczywa z pradawnej odmiany pszenicy oraz elementem spajającym wszystkie działania komunikacyjne.
EFEKTY PRAC
Odświeżona przez nas i wdrożona na nowo witryna internetowa wspomogła promocję marki Leks 2AB w sieci, zyskała też wiele nowych treści, z naciskiem na praktyczną wiedzę dotyczącą pieczywa, jego produkcji i składników spożywczych. Dzięki temu obaliliśmy szereg mitów i stereotypów na temat pieczywa i jego udziału w codziennej, zbilansowanej diecie.
Dzięki stworzeniu nowego KV i brand hero marki, które również umieściliśmy na stronie, marka stała się bardziej rozpoznawalna dla konsumentów, a dodatkowe działania w mediach społecznościowych utrwaliły w świadomości użytkowników obraz Leks 2AB jako firmy dbającej o jakość swoich produktów oraz specjalisty w branży spożywczej.
ZOBACZ INNE REALIZACJE
KONTAKT
Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami