KLUCZOWE LICZBY
Zakupy od najlepszej strony
Zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnej strony centrum handlowego.
Apsys Polska, firma deweloperska i zarządca wielu nieruchomości komercyjnych w Polsce, zleciła nam zaprojektowanie i wdrożenie zupełnie nowej strony dla Galerii Katowickiej www.galeriakatowicka.eu.
WYZWANIE
- Galeria Katowicka to centrum handlowe w samym sercu Katowic, zarządzane przez spółkę Apsys Polska. Mieści się przy samym dworcu PKP i dworcu autobusowym, a w jej bliskim sąsiedztwie znajduje się m.in. katowicki rynek, Teatr im. St. Wyspiańskiego czy Kinoteatr Rialto. Dlatego to nie tylko miejsce zakupów, ale też spotkań i udanej rozrywki.
- Dział marketingu Apsys Polska zlecił naszej agencji rewitalizację strony internetowej centrum handlowego oraz jej optymalizację i wdrożenie nowych funkcjonalności. Zaprojektowaliśmy ją z myślą o dostępności dla wszystkich użytkowników i tak, aby była jak najbardziej funkcjonalna.
- Z firmą Apsys Polska współpracujemy już niemal od dekady przy okazji tworzenia kreacji dla zarządzanych przez firmę centrów handlowych, ale też dla centrali, przy czym w tym czasie realizowaliśmy wspólnie projekty z różnych segmentów marketingu. Można powiedzieć, że znamy się od podszewki, dlatego przygotowanie strony internetowej dla Galerii Katowickiej było dla nas z jednej strony chlebem powszednim (w przypadku tego klienta), ale też ciekawym wyzwaniem.
CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE GALERIAKATOWICKA.EU?
Oprócz zmiany wizerunku, celem naszych prac było także dostosowanie treści pod kątem wyszukiwarek, a także przygotowanie angielskiej i ukraińskiej wersji strony (również z naciskiem na dostępność treści dla każdego użytkownika).
Prezentując ofertę galerii handlowej, nie mogliśmy skupić się jedynie na przedstawieniu sklepów czy lokali usługowych – istnieje bowiem szereg udogodnień i usług, które oferuje samo centrum. A żeby komunikacja z klientami była jeszcze łatwiejsza i nastawiona na funkcjonalność, potrzebny był projekt przyjemny w odbiorze, estetyczny, ale jednocześnie uniwersalny. Teksty do strony zostały stworzone z uwzględnieniem zasady dostępności dla wszystkich, czyli krótko mówiąc – napisane nieskomplikowanym językiem, z zachowaniem przyciągających uwagę haseł.
KLIENT
APSYS Polska jest częścią Grupy Apsys, jednego z wiodących operatorów w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmentach nieruchomości handlowych, inwestycji mieszkaniowych oraz powierzchni biurowych. Łączy w sobie cechy inwestora, firmy deweloperskiej, agenta ds. najmu, menadżera projektu oraz zarządcy nieruchomości komercyjnych. W Polsce dysponuje 19 obiektami i zatrudnia 250 pracowników. Ma na swoim koncie ok. 100 nagród krajowych i międzynarodowych.
Potrzebujesz podobnej strony internetowej?
Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)
TARGET
Oferta zarządzanej przez Apsys Galerii Katowickiej skierowana jest właściwie do wszystkich klientów, którzy robią zakupy i korzystają z usług, bez ograniczeń wiekowych. Podczas projektowania zwróciliśmy także szczególną uwagę na to, aby strona była dostępna także dla użytkowników, którzy potrzebują udogodnień w postaci bardziej widocznych tekstów, przycisków etc.
REALIZACJA KROK PO KROKU
- Prace rozpoczęliśmy od przygotowania szczegółowej makiety serwisu, a także projektu graficznego, zgodnego z obowiązującym key visualem. Zadbaliśmy o to, aby witryna internetowa Galerii Katowickiej była bardziej nowoczesna i, mimo rozbudowania, przejrzysta i czytelna.
- Poza intuicyjnym układem strony, przygotowaliśmy treści z uwzględnieniem ich dostępności dla wszystkich użytkowników. Ponadto zostały one dostosowane pod kątem wyszukiwarek, zgodnie z precyzyjnymi wytycznymi specjalistów od SEO.
- Po wdrożeniu strony i nowych funkcjonalności przyszedł czas na testy, czy wszystko działa tak jak powinno. Po zakończeniu wszystkich prac zajęliśmy się oczywiście serwisem i nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem witryny.
TECHNIKALIA
- Specjalnie zaprojektowany z myślą o wdrożeniu dostępności (WCAG 2.1) motyw dla silnika WordPress zawierający 54 customowe widoki podstron.
- W motywie zastosowano niestandardowe animacje wykonane w technologii GSAP/TweenMax z wykorzystaniem CSS i JS.
- Niekonwencjonalny system linkowania CMS WordPress, przygotowany we współpracy z agencją SEO.
- Jedyny w swoim rodzaju mechanizm pozwalający zapisać się na spotkanie ze stylistką, oparty na znanym rozwiązaniu Contact Form 7 z wieloma własnymi skryptami w językach JS i PHP (efekt – ponad 400 zgłoszeń rocznie).
- Oryginalna wtyczka umożliwia pokazywanie promocji z dwóch źródeł: CMS WordPress oraz Trackeo (ponad 50 wpisów miesięcznie).
- Wymagająca mapa Galerii Katowickiej, zawierająca aż 7 kondygnacji, wykonana przy użyciu takich technologii jak: SVG, CSS, PHP, JS.
- Spójny z designem, specjalnie wykonany moduł „inspiracje z Katowickiej” w formie wtyczki, umożliwia: zapoznanie się z ponad 750 produktami i katalogiem modowym galerii, stworzenie własnej listy inspiracji z przedstawionych produktów, udostępnienie lub wygenerowanie listy inspiracji w formacie pdf.
- Integracja z digitalowymi standami znajdującymi się na terenie galerii.
EFEKTY PRAC
Rewitalizacja strony internetowej dla Galerii Katowickiej była dużym, wielopłaszczyznowym zadaniem, jednak jego realizacja zakończyła się pełnym sukcesem.
Klienci odwiedzający witrynę chwalą wiele nowych rozwiązań, których brak u konkurencji, np. interaktywny plan galerii, rozbudowana wyszukiwarka ze słowami kluczowymi i autosugesterem, możliwość umówienia się ze stylistką oraz możliwość tworzenia list inspiracji. Dzięki temu przedstawiliśmy zakupy od najlepszej strony!
ZOBACZ INNE REALIZACJE
KONTAKT
Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami