KLUCZOWE LICZBY
Dbanie o ubranie!
Projekt i wdrożenie witryny internetowej kampanii „Dbaj o ubranie”.
Firma LPP S.A. zleciła nam wspólnie z agencją doradztwa komunikacyjnego Lighthouse Polska przeprowadzenie działań w ramach kampanii „Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. Jednym z naszych zadań było zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej kampanii www.dbajoubranie.pl.
WYZWANIE
Edukacja konsumentów w zakresie podejmowania właściwych decyzji zakupowych, świadomego korzystania oraz dbania o ubranie w taki sposób, aby służyły jak najdłużej.
CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE DBAJOUBRANIE.PL?
Na stronie wraz z treściami edukacyjnymi oraz informacjami na temat sposobów dbania o ubrania czy ich odpowiedniego użytkowania umieściliśmy kalkulator emisji, którego programowanie było dla nas dosyć ciekawym wyzwaniem.
Kalkulator ma za zadanie liczyć ilość produkowanego przez nas CO2 w trakcie prania, suszenia oraz prasowania ubrań. Dzięki temu możemy sprawdzić, w których aspektach zmienić nawyki lub zoptymalizować czas wykonywanych czynności, aby zmniejszyć emisję CO2.
Kolejnym ważnym punktem realizacji było zaimplementowanie na stronie chatbota, który pomaga konsumentom rozwiać wątpliwości dotyczące oznaczeń i symboli umieszczonych na metkach ubrań.
KLIENT
LPP S.A. to jedna z największych polskich firm odzieżowych, rozpoznawalna na całym świecie. Skupia w swoim portfolio takie marki jak:
– Reserved,
– Mohito,
– House,
– Sinsay,
– czy Cropp.
Firma działa na rynku od ponad 30 lat, zatrudnia ok. 30 tys. pracowników i dysponuje aktualnie siecią ponad 2000 salonów oraz centrów dystrybucyjnych, docierając z ofertą do klientów w blisko 40 krajach.
Potrzebujesz podobnej strony internetowej?
Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)
TARGET
Strona kampanii „Dbaj o ubranie” adresowana jest do wszystkich konsumentów kupujących odzież – zarówno tych mniej, jak i bardziej świadomych sposobów dbania o ubrania. Dzięki swoim walorom edukacyjnym witryna dotarła do szerokiej rzeszy, którym zależy na zmianie codziennych nawyków na bardziej ekologiczne.
REALIZACJA KROK PO KROKU
- Prace rozpoczęliśmy od zaprojektowania całościowego key visuala kampanii.
- Następnie, po dopracowaniu wszystkich elementów graficznych, przeszliśmy do stworzenia makiety funkcjonalnej,
- której efektem był gotowy projekt graficzny witryny internetowej.
- Końcowym etapem realizacji było wdrożenie strony oraz testy.
TECHNIKALIA
- Specjalny kalkulator emisji CO2, bazujący na autorskim algorytmie opracowanym przez Yellow Crocodiles CODE (na podstawie wskaźników dostarczonych przez klienta)
- Niestandardowe rozwiązanie, pobierające obrazek w wersji Full-HD, który uruchamia film przed wczytaniem zwykłego embedu z YouTube – zyskały dzięki temu przejrzystość i atrakcyjność wizualna strony.
- Biblioteka Bootstrap 5.1.0 oraz offsety, w parze z indywidualnie przygotowanym projektem graficznym, posłużyły do budowy strony z nieregularnym widokiem elementów.
- CookieBot – niestandardowe użycie rozwiązania, które zgodnie z przepisami obsługuje ciasteczka i politykę prywatności.
EFEKTY PRAC
Kampania odbiła się szerokim echem w ogólnopolskich mediach tradycyjnych i elektronicznych. Dzięki funkcjonalnej i uporządkowanej witrynie, przekaz trafił do wielu konsumentów, a co za tym idzie, przyczyniliśmy się do kształtowania pozytywnych zachowań i decyzji konsumenckich.
ZOBACZ INNE REALIZACJE
KONTAKT
Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami