yc_grafikilpp_1_2

WYZWANIE

Edukacja konsumentów w zakresie podejmowania właściwych decyzji zakupowych, świadomego korzystania oraz dbania o ubranie w taki sposób, aby służyły jak najdłużej.

dbaj_1

CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE DBAJOUBRANIE.PL?

Na stronie wraz z treściami edukacyjnymi oraz informacjami na temat sposobów dbania o ubrania czy ich odpowiedniego użytkowania umieściliśmy kalkulator emisji, którego programowanie było dla nas dosyć ciekawym wyzwaniem.

Kalkulator ma za zadanie liczyć ilość produkowanego przez nas CO2 w trakcie prania, suszenia oraz prasowania ubrań. Dzięki temu możemy sprawdzić, w których aspektach zmienić nawyki lub zoptymalizować czas wykonywanych czynności, aby zmniejszyć emisję CO2.

Kolejnym ważnym punktem realizacji było zaimplementowanie na stronie chatbota, który pomaga konsumentom rozwiać wątpliwości dotyczące oznaczeń i symboli umieszczonych na metkach ubrań.

KLIENT

LPP S.A. to jedna z największych polskich firm odzieżowych, rozpoznawalna na całym świecie. Skupia w swoim portfolio takie marki jak:
– Reserved,
– Mohito,
– House,
– Sinsay,
– czy Cropp.

Firma działa na rynku od ponad 30 lat, zatrudnia ok. 30 tys. pracowników i dysponuje aktualnie siecią ponad 2000 salonów oraz centrów dystrybucyjnych, docierając z ofertą do klientów w blisko 40 krajach.

Potrzebujesz podobnej strony internetowej?

Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)

Ola Wawrzonek

Ola Wawrzonek

Senior IT Account Manager

ola@yellowcrocodiles.pl+48 603 171 774




    Administratorem Państwa danych osobowych jest YC Spółka z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-780), ul. Owsiana 62. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane.

    Udowodnij, że jesteś człowiekiem wybierając serce.

    TARGET

    Strona kampanii „Dbaj o ubranie” adresowana jest do wszystkich konsumentów kupujących odzież – zarówno tych mniej, jak i bardziej świadomych sposobów dbania o ubrania. Dzięki swoim walorom edukacyjnym witryna dotarła do szerokiej rzeszy, którym zależy na zmianie codziennych nawyków na bardziej ekologiczne.

    dbaj_2
    dbaj_3

    REALIZACJA KROK PO KROKU

    • Prace rozpoczęliśmy od zaprojektowania całościowego key visuala kampanii.
    • Następnie, po dopracowaniu wszystkich elementów graficznych, przeszliśmy do stworzenia makiety funkcjonalnej,
    • której efektem był gotowy projekt graficzny witryny internetowej.
    • Końcowym etapem realizacji było wdrożenie strony oraz testy.

    TECHNIKALIA

    • Specjalny kalkulator emisji CO2, bazujący na autorskim algorytmie opracowanym przez Yellow Crocodiles CODE (na podstawie wskaźników dostarczonych przez klienta)
    • Niestandardowe rozwiązanie, pobierające obrazek w wersji Full-HD, który uruchamia film przed wczytaniem zwykłego embedu z YouTube – zyskały dzięki temu przejrzystość i atrakcyjność wizualna strony.
    • Biblioteka Bootstrap 5.1.0 oraz offsety, w parze z indywidualnie przygotowanym projektem graficznym, posłużyły do budowy strony z nieregularnym widokiem elementów.
    • CookieBotniestandardowe użycie rozwiązania, które zgodnie z przepisami obsługuje ciasteczka i politykę prywatności.

    EFEKTY PRAC

    Kampania odbiła się szerokim echem w ogólnopolskich mediach tradycyjnych i elektronicznych. Dzięki funkcjonalnej i uporządkowanej witrynie, przekaz trafił do wielu konsumentów, a co za tym idzie, przyczyniliśmy się do kształtowania pozytywnych zachowań i decyzji konsumenckich.

    KONTAKT

    Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami