Dopie(sz)czone na maksa

LEKS 2AB
Jak udało nam się przenieść w czasie prasłowiańskiego piekarza Leksymira i dać nowy głos marce, która wcześniej pozostawała w cieniu?
Odświeżyliśmy projekt strony poświęconej pieczywu z pradawnej odmiany pszenicy 2AB, pokazaliśmy nie tylko jej walory prozdrowotne, ale także nagrody i certyfikaty, którymi może pochwalić się producent tego pieczywa - Leks 2AB. Wspólnie z dietetykiem obaliliśmy wiele mitów, stworzyliśmy cenną księgę wiedzy i nowego brand hero marki - piekarza Leksymira, a także z sukcesem poprowadziliśmy social media klienta. Taka obsługa 360 stopni dała spodziewane i pożądane efekty!
Zobacz case study
1M
wyświetleń materiałów na stronie (przygotowanie kanapek w terenie)
2.5M
wyświetleń materiałów na Facebooku
121.8K
unikalnych kont – zasięg dotarcia z profilem na Instagramie w ciągu 90 dni
18K
użytkowników zaangażowanych do interakcji z profilem na Instagramie

Mieszkania na dobre

TDJ ESTATE
Jak udało nam się "sprzedać" 95% ze 147 apartamentów i pokazać światu, że osiedle to coś znaczniej więcej niż tylko miejsce zamieszkania?
Zaprojektowana i wdrożona przez nas strona katowickiego Osiedla Dobrynów (którego właścicielem jest spółka TDJ Estate) przyczyniła się w znacznym stopniu do pełnego sukcesu sprzedaży I etapu inwestycji - było to możliwe zarówno dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym (trójwymiarowa makieta interaktywna z podglądem wszystkich lokali mieszkalnych bez wychodzenia z domu), ale także zaprezentowaniu idei, opartej na harmonii i ekologii, jaka przyświecała deweloperowi.
Zobacz case study
400
mieszkań z możliwością podglądu w wirtualnym nawigatorze
15
modułów w szablonie, tworzących dynamiczną stronę

Zakupy od najlepszej strony

GALERIA KATOWICKA
Jak udało nam się sprawić, że duża galeria handlowa w sercu Górnego Śląska stała się jeszcze bardziej dostępna dla wszystkich?
Rewitalizowana, wdrożona i zaopiekowana od A do Z przez nasz zespół nowa witryna Galerii Katowickiej to nie tylko skarbnica aktualnej wiedzy na temat centrum handlowego i jego oferty, ale także szereg funkcjonalności i udogodnień, którymi próżno szukać w innych tego typu obiektach w regionie - od umówienia się na spotkanie ze stylistką czy co-working po aplikację unikatowej Katokarty. A to wszystko - i wiele więcej - w niezwykle atrakcyjnej wizualnie formie, dostępnej dla wszystkich (także użytkowników z niepełnosprawnościami).
Zobacz case study
970
produktów inspiracji w katowickiej
444
spotkania ze stylistką rocznie
269
najemców galerii
90
wpisów miesięcznie