Dbanie o ubranie!

LPP
Jak udało nam się powiązać ślad węglowy z praniem, a metki na ubraniach ze zmianą nawyków konsumenckich kilkudziesięciu tysięcy osób?
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę kampanii "Dbaj o ubranie" dla jednej z największych polskich firm odzieżowych - LPP S.A., dzięki której użytkownicy dowiedzieli się, jak ograniczyć emisję CO2, poprawnie czytać metki na ubraniach i sprawić, by służyły one jak najdłużej. Pomogliśmy konsumentom podjąć właściwe decyzje zakupowe i świadomie korzystać z własnej szafy.
Zobacz case study
64K
wyświetleń strony kampanii
64K
użytkowników
52M
zasięgu kampanii
1.5K
osób wyliczyło swój ślad węglowy

Dopie(sz)czone na maksa

LEKS 2AB
Jak udało nam się przenieść w czasie prasłowiańskiego piekarza Leksymira i dać nowy głos marce, która wcześniej pozostawała w cieniu?
Odświeżyliśmy projekt strony poświęconej pieczywu z pradawnej odmiany pszenicy 2AB, pokazaliśmy nie tylko jej walory prozdrowotne, ale także nagrody i certyfikaty, którymi może pochwalić się producent tego pieczywa - Leks 2AB. Wspólnie z dietetykiem obaliliśmy wiele mitów, stworzyliśmy cenną księgę wiedzy i nowego brand hero marki - piekarza Leksymira, a także z sukcesem poprowadziliśmy social media klienta. Taka obsługa 360 stopni dała spodziewane i pożądane efekty!
Zobacz case study
1M
wyświetleń materiałów na stronie (przygotowanie kanapek w terenie)
2.5M
wyświetleń materiałów na Facebooku
121.8K
unikalnych kont – zasięg dotarcia z profilem na Instagramie w ciągu 90 dni
18K
użytkowników zaangażowanych do interakcji z profilem na Instagramie

Mieszkania na dobre

TDJ ESTATE
Jak udało nam się "sprzedać" 95% ze 147 apartamentów i pokazać światu, że osiedle to coś znaczniej więcej niż tylko miejsce zamieszkania?
Zaprojektowana i wdrożona przez nas strona katowickiego Osiedla Dobrynów (którego właścicielem jest spółka TDJ Estate) przyczyniła się w znacznym stopniu do pełnego sukcesu sprzedaży I etapu inwestycji - było to możliwe zarówno dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym (trójwymiarowa makieta interaktywna z podglądem wszystkich lokali mieszkalnych bez wychodzenia z domu), ale także zaprezentowaniu idei, opartej na harmonii i ekologii, jaka przyświecała deweloperowi.
Zobacz case study
400
mieszkań z możliwością podglądu w wirtualnym nawigatorze
15
modułów w szablonie, tworzących dynamiczną stronę