Zakupy od najlepszej strony

GALERIA KATOWICKA
Jak udało nam się sprawić, że duża galeria handlowa w sercu Górnego Śląska stała się jeszcze bardziej dostępna dla wszystkich?
Rewitalizowana, wdrożona i zaopiekowana od A do Z przez nasz zespół nowa witryna Galerii Katowickiej to nie tylko skarbnica aktualnej wiedzy na temat centrum handlowego i jego oferty, ale także szereg funkcjonalności i udogodnień, którymi próżno szukać w innych tego typu obiektach w regionie - od umówienia się na spotkanie ze stylistką czy co-working po aplikację unikatowej Katokarty. A to wszystko - i wiele więcej - w niezwykle atrakcyjnej wizualnie formie, dostępnej dla wszystkich (także użytkowników z niepełnosprawnościami).
Zobacz case study
970
produktów inspiracji w katowickiej
444
spotkania ze stylistką rocznie
269
najemców galerii
90
wpisów miesięcznie

Zamet bez zamętu

ZAMET
Jak udało nam się przeprowadzić skuteczny rebranding marki i uspójnić komunikację kilku spółek w ramach jednej grupy handlowej?
Grupa Zamet - bez zamętu. Ten uznany nie tylko w kraju, ale i na całym świecie producent wielkogabarytowych konstrukcji stalowych, maszyn i urządzeń dla przemysłu z ponad 200-letnią tradycją, w pełni zasługiwał na to, aby wejść w nową erę z odświeżoną identyfikacją firmową oraz spójną komunikacją kilku podmiotów wchodzących w skład Grupy! Zaczęło się od logo, skończyło na czterech stronach firmowych...
Zobacz case study
4
customowe witryny internetowe
8
miesięcy intensywnych prac nad ekspozycją treści
10
lat danych do zaimplementowania
2
języki strony

Kropla na wagę złota

SLÄPPA
Jak udało nam się pomóc debiutującej na rynku młodej firmie i dołożyć własną kroplę do lepszego, czystszego i bardziej ekologicznego świata?
Wdrożona dla nas strona wraz ze sklepem online firmy Slappa, produkującej ekologiczne środki czystości w rozpuszczalnych tabletkach, to coś więcej niż kolejne komercyjne zlecenie, zrealizowane z sukcesem. To także - a może przede wszystkim - przekonanie, że uda nam się wspólnie doprowadzić do tego, aby świat był choć odrobinę czystszy, wolny od szkodliwej chemii i nadmiaru plastiku, a nawyki konsumentów - bardziej świadome. To była praca z przesłaniem - i jesteśmy z niej dumni!
Zobacz case study