KLUCZOWE LICZBY
Smaczna strona Azji
Zaprojektowanie i wdrożenie strony www.sensoy.pl
Flavour Hub, właściciel i dystrybutor produktów marki Sen Soy zlecił nam wykonanie inspirowanej Dalekim Wschodem strony firmowej.
WYZWANIE
Producentów sosów, przypraw czy dań gotowych kuchni azjatyckiej jest wielu – musieliśmy sprawić, by te konkretne, marki Sen Soy, wyróżniały się na tle innych i przebiły do świadomości konsumentów.
Strona miała być atrakcyjna dla oka, a jednocześnie maksymalnie prosta i czytelna.
Na jednej witrynie miały się znaleźć zarówno informacje o produktach marki Sen Soy, przepisy z ich wykorzystaniem, jak również informacje firmowe (aktualności z życia firmy, nagrody i wyróżnienia, sieć sprzedaży itp.).
CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONIE SENSOY.PL?
Na zaprojektowanej przez nas stronie Sen Soy można znaleźć wszystko, co dotyczy marki Sen Soy, jej oferty, rodowodu i filozofii – od opisów produktów po przepisy z ich zastosowaniem. Wszystko to w atrakcyjnej dla oka, można by powiedzieć – apetycznej formie.
Strona jest czytelna, funkcjonalna, w pełni responsywna, a nawigacja po niej odbywa się w intuicyjny sposób. Odwiedzający ją łatwo odnajduje się w poszczególnych zakładkach, nie ma poczucia przeładowania treścią czy zagubienia w gąszczu niepotrzebnych informacji. Taka właśnie jest kuchnia azjatycka – bogata w smaki i przyprawy, ciesząca oko, a jednocześnie prosta i nie wymagająca żmudnych przygotowań.
KLIENT
Marka Sen Soy, której właścicielem (i dystrybutorem produktów) jest firma Flavour Hub, istnieje na rynku od ponad dwóch dekad. Łączy w sobie rodzinne tradycje związane z produkcją artykułów spożywczych w wietnamskim Hanoi z nowoczesną wiedzą zdobytą na europejskich uczelniach. Oferuje szeroką gamę sosów – na czele z firmowym sosem sojowym – i produktów „ready to cook”, będących podstawą kuchni chińskiej, japońskiej, tajskiej, koreańskiej i wietnamskiej. Produkty Sen Soy nie zawierają sztucznych dodatków, polepszaczy ani glutaminianu sodu, a głównym priorytetem marki jest szacunek do tradycji i natury.
Potrzebujesz podobnej strony internetowej?
Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)
TARGET
Strona marki Sen Soy adresowana jest do wszystkich miłośników kuchni azjatyckiej, którzy poszukują zarówno autentycznych produktów, jak i kulinarnych inspiracji w postaci przepisów z różnych zakątków Azji. To także wizytówka młodej, ale wciąż rosnącej marki Sen Soy – dla tych, którzy kibicują jej rozwojowi na polskim rynku.
REALIZACJA KROK PO KROKU
- Prace rozpoczęliśmy od szczegółowego briefu, który pozwolił nam poznać oczekiwania klienta, a następnie przygotować makietę oraz projekt graficzny serwisu.
- Równolegle odbywały się sesje zdjęciowe na potrzeby strony oraz innych form komunikacji marketingowej – fotografowaliśmy same produkty (packshoty), jak i specjalnie przygotowane na tę okazję dania (przepisy).
- Następnie strona została wdrożona i dostosowana pod kątem wyszukiwarek (SEO).
- Po wdrożeniu strony przeprowadziliśmy niezbędne testy, które pokazały, że strona jest gotowa do uruchomienia i może zacząć funkcjonować w sieci.
TECHNIKALIA
- stworzony od zera, atrakcyjny dla oka projekt graficzny inspirowany Dalekim Wschodem
- animacja przesuwnych chmur, wykonana wyłącznie za pomocą CSS
- animacja warzyw, owoców oraz produktów w stopce, wykonana w JavaScript
- moduł przepisów z nietypową listą składników, przypominającą listę zakupów (checkbox)
- mechanizm filtrowania przepisów według kuchni oraz typu dania, wraz z paginacją
EFEKTY PRAC
Zaprojektowana przez nas witryna marki Sen Soy funkcjonuje z powodzeniem w sieci od kilku lat. Jest dostępna na wszystkich systemach i każdym urządzeniu, także mobilnym (pełna responsywność), a jej projekt graficzny nie zestarzał się ani trochę i pozostaje nadal atrakcyjny dla oka.
ZOBACZ INNE REALIZACJE
KONTAKT
Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami