Top,View,Blue,Devices,Blank,3d,Rendering

WYZWANIE

– W odróżnieniu od wielu innych stron, na których wprowadzane zmiany pojawiają się sporadycznie, w przypadku witryn centrów handlowych bieżąca obsługa wymaga nieustannej gotowości, elastyczności i aktualności. Codziennie pojawiają się nowe promocje i akcje specjalne, otwierają się sklepy i punkty usługowe nowych najemców. Strona centrum handlowego to nie tylko jego wizytówka – to także, a może przede wszystkim, żywy organizm, która zmienia się często kilka razy dziennie.

– Strony centrów handlowych ze względu na duży ruch oraz szeroką grupę docelową muszą być na tyle uniwersalne, by każdy odwiedzający poczuł się tam „jak u siebie”. Funkcjonalność, logiczność, czytelność – to główne cechy, które należy brać pod uwagę, projektując i wdrażając serwisy internetowe centrów handlowych.

– Każde z centrów handlowych prowadzi własną politykę reklamową i marketingową, zgodnie z opracowaną wcześniej strategią, a jednocześnie mają wspólnego zarządcę – którym jest Apsys Polska. Wymaga to więc z jednej strony pewnej spójności, a z drugiej indywidualnego podejścia i znajomości specyfiki każdego z obsługiwanych centrów handlowych.

Young,Woman,Using,Laptop,Screen,Blank,,Mock,Up,Lying,On

CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O STRONACH CENTRÓW HANDLOWYCH?

Strony internetowe „naszych” centrów handlowych w sposób klarowny prezentują asortyment sklepów zlokalizowanych w obiekcie. Są wirtualnym przewodnikiem po dostępnych produktach i markach, ułatwiając klientom zapoznanie się z ofertą.

Zaprojektowane przez nas strony internetowe centrów handlowych Apsys Polska zawierają plany obiektu, które ułatwiają klientom znalezienie konkretnego sklepu, punktu usługowego czy restauracji. Sprzyja to bardziej efektywnej wizycie.

Są one także źródłem informacji o aktualnych promocjach, wyprzedażach czy wydarzeniach organizowanych w centrum handlowym. To doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi klientów i zwiększenie ruchu w sklepach.

Centra handlowe Apsys Polska są bardzo aktywne w social mediach. Integracja strony internetowej z mediami społecznościowymi pozwala na skuteczną komunikację z klientami, udostępnianie informacji i organizowanie konkursów czy wydarzeń online.

KLIENT

APSYS Polska jest częścią Grupy Apsys, jednego z wiodących operatorów w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmentach nieruchomości handlowych, inwestycji mieszkaniowych oraz powierzchni biurowych. Łączy w sobie cechy inwestora, firmy deweloperskiej, agenta ds. najmu, menadżera projektu oraz zarządcy nieruchomości komercyjnych. W Polsce dysponuje 19 obiektami i zatrudnia 250 pracowników. Ma na swoim koncie ok. 100 nagród krajowych i międzynarodowych.

Potrzebujesz podobnej strony internetowej?

Zostaw kontakt, Ola oddzwoni do Ciebie w trakcie pracy ;-)

Ola Wawrzonek

Ola Wawrzonek

Senior IT Account Manager

ola@yellowcrocodiles.pl+48 603 171 774




    Administratorem Państwa danych osobowych jest YC Spółka z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-780), ul. Owsiana 62. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane.

    Udowodnij, że jesteś człowiekiem wybierając klucz.

    TARGET

    Oferta zarządzanych przez Apsys centrów handlowych skierowana jest do aktualnych i potencjalnych klientów centrów handlowych w całej Polsce, którzy robią zakupy i korzystają z usług (z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych, które w przypadku poszczególnych centrów handlowych mogą się nieco różnić).

    Hipster,Teen,Girl,Student,Sit,At,Kitchen,Table,Using,Laptop
    A,Female,Assistant,Or,Secretary,Working,On,Her,Pc,Desktop

    REALIZACJA KROK PO KROKU

    • Prace rozpoczęliśmy od przygotowania szczegółowych makiet serwisu, a także projektów graficznych, zgodnych z obowiązującymi key visualami. Zadbaliśmy o to, aby witryny internetowe centrów i galerii były bardziej nowoczesne, przejrzystelekkie w odbiorze.
    • Poza intuicyjnym układem stron, zostały one dostosowane pod kątem wyszukiwarek.
    • Po wdrożeniu stron i nowych funkcjonalności przyszedł czas na testy. Po zakończeniu prac zajęliśmy się serwisem i bieżącą obsługą witryn.

    TECHNIKALIA

    • jeden motyw stworzony do wykorzystania na wielu stronach galerii handlowych
    • w pełni dostosowywalna forma kolorystyki, zmian graficznych
    • interaktywne mapy wdrożone w technologii PHP, JavaScript, CSS i SVG, z możliwością dostosowywania kształtu centrum/najemców oraz wyszukiwaniem najemcy
    • moduł godzin otwarcia galerii, obliczający automatycznie dni, w których centrum jest zamknięte (z uwzględnieniem świąt i niedziel handlowych)
    • moduł szybkiego menu bocznego z najpotrzebniejszymi informacjami
    • moduły umieszczania promocji, wydarzeń, sklepów/restauracji (zintegrowane z fizycznymi standami i ekranami w galeriach), ofert pracy i innych
    • obsługa lokalizacji na mapie Google
    • integracja promocji oraz formularza newslettera z zewnętrznymi firmami

    EFEKTY PRAC

    Zaprojektowane przez naszych specjalistów strony centrów handlowych tętnią życiem i spełniają swój cel: informacyjny, sprzedażowy, a także wizerunkowy. Odwiedzający je klienci uczestniczą na bieżąco w życiu galerii, mogą z łatwością zaplanować wizytę, a dzięki aktualizowanym na bieżąco promocjom i ofertom specjalnym – zaoszczędzić pieniądze. Wszystko to z dowolnego miejsca, na każdym urządzeniu, także mobilnym (pełna responsywność).

    KONTAKT

    Jeśli podoba Ci się nasza praca i też chcesz mieć fajną stronę internetową skontaktuj się z nami