Mamy talent do stron

Talent Days
Jak zautomatyzować proces publikacji treści, zachowując wysoką jakość bloga?
Dla Grupy Absolvent zaprojektowaliśmy zakładkę blog na stronie Talent Days, która łączy automatyzację pracy zespołu redakcyjnego z nowoczesnymi funkcjami i intuicyjną obsługą. Dzięki dedykowanym blokom Gutenberg, zaawansowanym mechanizmom takim jak infinity scrolling czy sticky sidebar, redaktorzy mogą szybko i łatwo zarządzać treścią, a użytkownicy doceniają płynną nawigację i atrakcyjny design.
Zobacz case study
241
opublikowanych artykułów
11
dedykowanych bloków Gutenberg
8
unikatowych wzorców blokowych
5
zaawansowanych mechanizmów witryny
1
integracja z Get Response

Bezpieczni w sieci

Safesqr
Jak połączyć prostotę z zaawansowaną wiedzą w jednej witrynie?
Dla Safesqr stworzyliśmy stronę internetową, która łączy przejrzystość z eksperckim podejściem do cyberbezpieczeństwa. Intuicyjna nawigacja, minimalistyczny design i spersonalizowane moduły filtrowania pozwalają użytkownikom szybko znaleźć kluczowe informacje, a jednocześnie oferują zaawansowane funkcje, które odpowiadają na potrzeby firm dbających o swoje bezpieczeństwo cyfrowe.
Zobacz case study
7
indywidualnych typów treści (custom post types)
2
języki: polski i angielski (WPML)
8
spersonalizowanych formularzy
4
różne customowe moduły filtrowania treści
15
różnych widoków stron

Dbanie o ubranie!

LPP
Jak udało nam się powiązać ślad węglowy z praniem, a metki na ubraniach ze zmianą nawyków konsumenckich kilkudziesięciu tysięcy osób?
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę kampanii "Dbaj o ubranie" dla jednej z największych polskich firm odzieżowych - LPP S.A., dzięki której użytkownicy dowiedzieli się, jak ograniczyć emisję CO2, poprawnie czytać metki na ubraniach i sprawić, by służyły one jak najdłużej. Pomogliśmy konsumentom podjąć właściwe decyzje zakupowe i świadomie korzystać z własnej szafy.
Zobacz case study
64K
wyświetleń strony kampanii
64K
użytkowników
52M
zasięgu kampanii
1.5K
osób wyliczyło swój ślad węglowy